Back on track

Idag tycker jag att jag har varit lite duktig. Jag ar nojd. Pa formiddagen bakade jag grotbullar. Men jag glomde att fotografera dem tyvarr. Sedan har jag jobbat. Haley hade sin andra gitarrlektion idag (hon borjade forra veckan) och hon tycker det ar jatteroligt. Jag ar avundsjuk pa henne. Nar jag kommer hem vet i sjutton om jag inte ska signa upp mig. Jag blir sa taggad varje gang jag gar in pa det dar stallet Music and Arts och de har alla olika notbocker med massa roliga latar som tex Coldplay och annat. Men jag kommer val lara mig en del nu, det blir ju till stor del jag som far hjalpa henne att ova. Det blir kul!

Ikvall har jag varit pa gymmet, jag ar back on track nu. Nu blir det inga fler langa uppehall. Nu lever jag igen. Jag blir fasen inte riktigt normal nar jag inte tranar. Nu har jag nastan dubbelt sa mycket energi som jag hade for nagra veckor sen. Det kan aven delvis bero pa att det varit riktigt varigt och soligt i veckan. Till helgen ska det tydligen bli regn, regn, regn och regn. Det ar ju skit med liksom. Aja, inte mycket att gora at.

Nu blir det till att lagga sig i sangen och lasa Breaking Dawn innan jag somnar.

Natti natti.

/Julia

Kommentarer
Postat av: elin

HAHA ja jag minns det nu när du säger det! :) ritade vi inte egna väderkartor och sånt också? sen har jag för mig att vi brukade leka radiostation hos dig? hahaha herregud :)

2010-03-14 @ 08:55:15
URL: http://elinjoelsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0