:)

Forra veckan var helt underbar vadermassigt. Sol och bla himmel, 20-22 grader varmt i tre dagar. Pa fredagskvallen gick vi till en bar som heter Barcelona i West Hartford Center (har nog namnt den innan). Det var kul! Antligen blev det lite rumpskakning pa dansgolvet, det var langesen. Sedan blev det jobb pa lordagen och sondagen. Spenderade mesta av tiden i parken med barnen. Pa sondagen nar jag slutat akte jag for att mota upp Linnea, Carro och Marina och sen at vi pa Wood n'Tap och akte sedan till bion for att se Bounty Hunter.

Nu hinner jag inte skriva mer, ska fixa lunch. Lax och potatis star det pa menyn idag. Har far ni lite bilder istallet:



Will kunde antligen ta ut sin grona bil som han tjatat sa lange efter

Max svalkar sig i skuggan

 

Molly

Molly i Wills keps

Will malar med vatten

Jag lag och solade i shorts och bikinitopp och laste Breaking Dawn under nagra lediga timmar

Pa Barcelona Bar- Rosas pojkvan, Rosa, Jag, Linnea, Caroline

Marina och Steffi

Linnea och Caroline

 

/Julia


Kommentarer
Postat av: Mamma

Vad fina ni är, är det till att ha skaffat sig en "bonnabränna"häärligt,det längtar vi efter.

Kram

2010-03-22 @ 19:59:58
Postat av: Amanda

I shorts och bikinitopp?!?!!!!!!?! Din lilla *****! Åh! Jag solade faktiskt igår (på gymmet) HAHA Puss puss!

2010-03-22 @ 21:44:13
Postat av: Amanda

Och nya brills tror jag minsann hon har skaffat sig med...;)

2010-03-22 @ 21:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0