Inköpslistor

Jag är så dålig på att skriva inköpslistor! I början skrev jag inte några listor alls, men eftersom jag alltid glömde något så har jag på senare tid börjat skriva inköpslistor. Dock vet jag inte hur mycket de hjälper.. Så här se i alla fall dagens inköpslista, som jag skrev på 1 minut:

- Vatten
- Tandkräm
- Juice
- Mat

Det började bra, men sen gick det utför. Jag orkade inte tänka på vad jag ska äta. Det är värdelöst när man inte får steka eller har en ugn. Vegetariskt är inte riktigt min grej, har jag insett.


/Mui

---
Juste! Glömde nästan! Imorse när jag tittade ut genom fönstret såg jag en liten brandbil. När jag ställde mig upp (så jag såg hela gården) upptäckte jag att hela gården var full av brandbilar. Undra om det har brunnit här? Det var nog bara ett falskt alarm, säkert någon tant som hade glömt stänga av spisen. Jag fortsatte i alla fall att plugga. haha. Hoppas brandlarmet börjar tjuta nästa gång, så man kan fly fältet om det så behövs. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0