Underbart

Vadret ar helt underbart har just nu. Gardagen spenderades med Linnea. Vi akte till Stop and Shop och kopte lunch som vi sedan tog med oss till Elizabeth Park for picknick. (HAHA, insag just vad jag skrev: "for picknick". Blandar spraken hej vilt har). Efter det akte vi hem till Linnea och gick pa en promenad i hennes neighbourhood. Nar det narmade sig kvallen stangde vi in oss framfor teven och sag tva svenska filmer, namligen en Johan Falk-film och Flickan som lekte med elden.

Dagens vader har varit annu snappet battre sa det blev mycket lek utomhus. Efter jobbet akte jag till gymmet for ett danspass som var sjukt kul. Sedan traffade jag Linnea en stund innan jag akte tillbaka hem.

Nu far bilderna tala istallet.

I Elizabeth Park

Linneas hus

Linneas gata

 

/Julia

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0