Don't stop me now, I'm having such a good time...

Jag har haft en riktigt bra helg. I fredags kvall jobbade jag, men Linnea kom over sa vi hade mys framfor American Idol och sa blev det som vanligt en hel del prat. I lordags sov jag ut och hade en lugn formiddag innan jag akte med Vivvi och at sushi i West Hartford Center. Det var jattemysigt och for varje gang jag ater sushi tycker jag om det mer och mer. Sedan blev det en svang till bokaffaren innan Linnea ringde och sa att kusten var klar (dvs att hon slutat jobba) och jag kunde hamta den bestallda pizzan och komma hem till henne for att kaka lite innan det var dags for hockey. Det bar av en snabbis till kopcentret sa att Linnea kunde kopa sin efterlangtade bikini innan vi tog oss mot XL Center i Hartford. Dar sag vi Hartfords lag Wolfpack spela och kla motstandarna med 6-2. Det var roligt! Det var en svensk med i teamet ocksa, en Eriksson fran Bollnas.

Idag vaknade jag forvirrad och fattade inte hur sjutton klockan kunde vara 10.40 (jag sover aldrig sa lange utan att vakna tio miljoner ganger innan). Det visade sig sedan att jag bara missat att vi har flyttat fram klockan en timme under natten, vilket min mobil dock gjort automatiskt. I alla fall, efter en dusch och lite snack pa skype akte jag och hamtade upp Linnea och sedan tog vi bilen mot IKEA och New Haven. Vi hade laddat upp med snacks och bra musik i bilen sa det blev mycket hog och falsk sang. We like:) Val pa IKEA borjade vi med att ata lunch, lax och potatis, mumma! Sedan koptes lite godis, lax och en kanelbulle (fick be om att fa den utan frosting som de alltid lagger pa, det ar ju inte svenskt nagonstans, jatteackligt). Sedan akte vi hem igen med musiken pa hogsta volym. Vi lyckades ta oss bade dit och hem utan att kora fel en enda gang. Stolt.

Efter IKEA akte vi och motte upp Caroline for annu lite kak och sedan gick vi och sag She's out of my league. Den filmen var riktigt rolig. Jag rekommenderar den starkt. Vi skrattade hela filmen igenom. Helt klart over forvantningarna.

Vivvi

Linnea och jag pa hockeyn



Svensken








/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0