www.tyskaityskland.de

Vi har blivit tvingade av skolan att fortsätta uppdatera förra gruppens blogg: www.tyskaityskland.de.  Vi har bara hunnit skriva ett inlägg..ett inlägg som vi skrev på lektionen idag (tillsammans) och som nästan tog hela 45 minuter. Herrejösses. Bloggen kommer bli ett skämt rent ut sagt. Här ska inget censureras, i alla fall inte när jag skriver. haha!

Det var med andra ord en mycket onödig lektion idag. Läraren visade hur man skriver ett blogginlägg, hur man lägger in en bild och hur man länkar. What the...??? Sånt kan man väl klura ut...eller? I vanliga fall hade jag inte brytt mig, men tid...jag behöver tid mina vänner. Har inte tid att slösa tid. Vi har nämligen ett stort ordprov nästa vecka. Över 1000 ord ska präntas in i skallen. Brukar inte ha problem med glosor, men börjar känna paniken komma krypandes lite försiktigt.. eftersom jag knappt tittat på orden. Och man vill ju verkligen sitta med orden i påsk... Jaja, whatever.


/Mui

Kommentarer
Postat av: Anonym

Komigen nu sötnos! Du fixar detta =) We want you back in Sweden ;)

2010-04-03 @ 13:28:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0