Hemma ;(

Kom hem igår. Efter ett helvete med väskorna. Jag hade egentligen inte mycket kläder och sådant eftersom jag hade tagit med mig det mesta hem förra gången jag var hemma. Men jag hade glömt bort att vätska väger. Blä. Något förjävligt tungt var det i alla fall. Hursom så var hemresan kul, även om det var en gnutta sorgligt att lämna Kiel. Men vi hade sjukt kul. Billig sprit från finnland + svensk schlager + lady gaga + ida + mui = oslagbart! Men det blev en tidig kväll. Ida ville inte dansa mer när jag inte kunde texten till "vi gräver guld i usa".  Enligt henne är jag inte längre försvenskad. hahaha.

Jag har gjort absolut nada sen jag kom hem. Eller jo, jag har ätit vårrullar. Det är allt. Och packat upp mina väskor. Ikväll åker jag nog ner till familjen Huynh (nhi) för att störa de lite. Och för att lyssna på Nhisans galna historier och ha det trevligt.

bis gleich.

mui


Kommentarer
Postat av: J U L I A ~ Min annorlunda värld ~

Hejsan!

ställ gärna en fråga till mig i min blogg om precis vad som helst.

kan vara allt från personliga frågor , min kamera eller vad jag håller på med i mitt liv.

ha en skönt dag

kram

2010-05-31 @ 14:40:41
URL: http://annorlundajulia.blogg.se/
Postat av: Sylvia

Nu när du är hemma måste vi definitivt ses, känns som evigheter sen! Dessutom vill jag höra allt från tiden i Kiel:)

2010-05-31 @ 21:12:45
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0