Zoo, shopping och party

Tidigt lordag morgon kom Steffi och hamtade upp mig och sa akte vi tillsammans med hennes vardfamilj till The Bronx Zoo i New York. Det var riktigt mysigt att bara strosa runt dar och vadret var helt perfekt. Efter det tog vi tunnelbanan till Manhattan och gick till en secondhand-butik som Steffi hittat. Jag hittade faktiskt en troja, ett armband och ett par solbrillor. Sen motte jag upp men min kompis som bor i New York som jag traffade sist jag var dar. Vi gick ut pa kvallen pa en klubb, det var skitkul! Drake var dar och upptradde sa det var ganska fullsmockat darinne. Pa sondagen sov vi lange och sedan sag jag till att ta mig till fotobutiken dar jag kopt min kamera for att fraga dem vad det kan vara for fel. De trodde inte att det var minneskortet som de sagt nar jag ringde, utan det ar formodligen nagot fel pa kameran, kul! Han sa dock at mig att ta med den hem och fortsatta fota for att se om den fortsatte att krangla om jag gjorde som han sagt at mig. Det verkar dock som att jag kommer att vara tvungen att skicka den pa reparation. Den fungerade hela helgen och bilderna jag tog blev ju bra. Nu efter att jag laddat upp dem skulle jag prova att ta kort igen och da visades ingen bild i displayen utan bara massa farger. Det ar da fasen att det inte ska funka! Jag blir sa sur for jag vill ju att den ska fungera nar vi ska till Washington i helgen.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0