Antingen eller

Jag upptäckte ett hål (ett riktigt hål) i mina älskade jeans idag! Mellan benen också. Tur nog, var hålet litet men det kändes som att Gud ville att jag skulle flasha hela röven för skolan. Brukar inte vara så klumpig men det kändes som att jag tappade saker hela tiden idag- just för att jag skulle vara tvungen att böja mig ner (och spräcka byxorna samtidigt) för att ta upp sakerna. Som tur var, höll byxorna. Hur som helst så finns det två anledningar som kan förklara varför jag fick ett hål i mina byxor (har aldrig hänt förr). Antingen har jag gått upp i vikt eller också är det bara så att jeansen är av dålig kvalité. Jag hoppas på att det är det sista alternativet. Detta betyder att måste jag inhandla ett par nya jeans (och kanske gå ner i vikt). Åh, och det är så satans jobbigt. Men något som just nu är ännu jobbigare är Kafka. Skjut mig. Jag har skrivit endast två små stycken om varför Processen kan tolkas som en dröm. Tror jag måste gå upp tidigt imorgon och skriva resten. Däckar snart.

Mojsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0