Hello USA!

"Hej Julia!

Grattis du har nu blivit antagen!

Hej blivande au pair!

Du har nu varit på intervju och din intervjuare har skrivit mycket goda ord
om dig. Jag hoppas du fick svar på alla dina frågor under intervjun samt en
god förståelse för hur det är att vara au pair."

Wohoo! Jag var på intervju i måndags och det gav ju resultat. Under intervjun (som skedde på engelska) fick jag svara på massa frågor som ifall jag skulle kunna tänka mig att hamna i en familj med different religious beliefs or political views eller of a different race (what?). Och även om jag skulle kunna tänka mig att komma till en familj med bara en mamma, bara en pappa, ett homosexuellt par eller om jag skulle kunna ta hand om ett barn med special needs.  Sedan fick jag göra ett psykologitest, antar att de skulle kolla om jag var lika freaky som jag verkar;) haha. I helgen blir det till att fixa med ansökningarna. Jag längtar såå till nästa år! Det ska bli så sjukt kul.



Om ni har missat det så tog min kära vän Mojsan körkort idag! :) Så jag hoppas ni grattar henne om ni inte redan gjort det!


/Julia

Kommentarer
Postat av: Mikki

Grattis grattis mojsan ! :)

2008-11-19 @ 23:44:49
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Thulin

Grattis Mojsan!!!:D:D:D vi får ut och köra ett race nån dag! Och julia, sköööen vad kul!!!!! Får snacka mer i helgen! :D

2008-11-20 @ 22:03:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0