Friday night

Igår var det utgång med Amanda och Carro som gällde. Vi började på Bongo där halva klassen samlats för party. En kille utklädd till tiger roade sig med att gnugga rumpa mot oss. Vi rörde oss ifrån honom men han fortsatte att gnugga rumpa ändå tills han vände sig om och märkte att det var en kille som stod bakom honom. Han ursäktade sig och stack.

Sen gick vi till Centrum och shakade ass. Det var kul, var ett tag sen sist faktiskt. Det var mycket bättre musik än det brukar, undrar om de har fixat sig en ny DJ. Men vilopauser behövs också ibland, så vi satte oss i en soffa och snackade lite.
"Asså det känns som min ena vad är större än den andra" sa jag.
"Haha, på tal om vad?"  frågade Amanda. Sedan kom hon på vad hon precis sagt:
"På tal om VAD!!? HAHAHA".

Vid klockan ett kom Jonis (okej John) och hämtade oss så vi slapp ta den förjävliga tvåbussen hem. Eric var med också. Vi tvingade dem att stanna för att köpa milkshake på vägen hem, vilket tydligen var en besvikelse för vi stannade på Max istället för McDonalds bara för att "det är svenskt och de betalar för sina utsläpp" typ. Den var visst inte god i jämförelse med Mackans, men jag kan inte ha någon åsikt i frågan eftersom jag aldrig smakat Mackedonkans milkshakes. Fick skjuts ända fram till dörren (guuud vad skönt i den kylan!) och sedan däckade jag direkt.

Have a nice day!

/Jurrburr

Kommentarer
Postat av: Carolina

Haha jag som trodde det va supermario som gnuggade rumpan, men det kanske var båda, haha! Tack för igår stumpan, had alot of fun!

2008-11-01 @ 11:46:39
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: Svar till Carolina

Hm, det kanske det var;) HAHA. Men båda de två var ju överallt!

2008-11-02 @ 11:22:30
URL: http://twonuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0