Här har vi mig i ett nötskal

Oh, så typiskt mig. Me in a nutshell. Jag har lånat massa böcker på stadsbiblioteket och lånat om två gånger. Nu är jag klar med båda min uppsatser som jag lånade böckerna till. Men jag skulle ju bara rätta dem innan jag gick tillbaka med böckerna. Jag skulle ju lämna tillbaka dem snart. Och så kommer påminnelsen. Böckerna skulle varit tillbaka den 2/10. Och ja, vad är det för datum nu liksom. Mycket för sent. Det sura är ju att vissa böcker har jag ju inte ens behövt, vilket betyder att jag kunde sparat några kronor och inte utsatt mig för så mycket "skäms-på-mig"-känslor. Min skuld ligger i nuläget på 46 kronor. För några ynka böcker. Illa. Fy på mig. Jag skäms. Mitt problem är nu att jag kommer inte vara tillbaka i stan förrän måndag, vad skulden ligger på då vet jag inte.



/Julia

Kommentarer
Postat av: MH

ajrå! Aldrig kul med skulder på onödiga grejer!

2008-10-18 @ 16:15:24
URL: http://www.metrobloggen.se/mh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0