Innan jag lägger mig

- jag har fått nackspärr- och ingen bryr sig. alla bara skrattar åt mig som om jag vore ett skämt eller något.
- jag förstår mig inte på killar. J påstår att jag bara träffat fel killar. A menar på att jag måste dämpa mig om jag ska få nån. C säger att män är idioter. Jag håller nog med C.
- jag har världens bästa vänner.
- jag ska ner till halmstad och missar världens fetaste utgång på fredag. Äh, det kommer väl flera gånger.
- jag har skaffat facebook. Det är nog egentligen inget för mig. Känner mig också lite mobbad då jag bara har 25 vänner medans vissa har närmare 500! Verkar som att folk tävlar om vem som har flest vänner...eller "vänner". Hm...


Och nu ska jag gå och lägga mig. mojsan


Kommentarer
Postat av: Carolina

Alla är inte idioter, men fan alla jag träffar är det haha. Jag bryr mig om din nacke och ja det blir fler feta utgångar. Love you sweetie

2008-10-27 @ 01:21:00
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: P- girl

Muuii.. sluta klaga jag kommer inte ens ut!!! Jag får sitta hemma medans dem andra går ut, därför MÅSTE det bli fler gånger men då med mig:P

2008-10-27 @ 12:55:53
Postat av: svar till p-girl!

HAHA! okej då, förlåt jag ska sluta klaga!!! Ja, fasen den 15e dec, då jädra...fet utgång!

2008-10-27 @ 15:10:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0