omständig resa

Jag är helt slut i huvudet. Idag råkade jag hoppa på fel tåg så tågresan blev längre än vad jag hade räknat med. Grejen den var att jag var under tunneln när tåget från jönköping rullade in och det första jag tänkte när jag såg tåget stående på perrongen var: "spring fort som fan, du ska ju göra tyskaprovet idag". Så jag sprang till tåget samtidigt som jag såg Julia mitt bland allt folk. Hade jag varit lite mer uppmärksam hade jag ju fattat att tåget kom från jönköping!! Hann hur som helst med tåget...som skulle mot Värnamo (ligger åt andra hållet för er som suger på geografi). Så det var bara att åka ner till Värnamo och sedan ta nästa tåg som gick direkt tillbaka till Vaggeryd så jag hann med en buss istället. Det var en omständig resa för en tyskalektion. Jaja, allt för tyskan.

Juste, jag har inhandlat ett par, ganska så snygga faktiskt, gympadojjor. Så nu är jag redo för att ta tag i mitt fläsk..hehe. (usch vad äckligt det lät.) Ååå jag borde ha gjort detta för ett år sedan...men bättre sent än aldrig. Jag kan inte se mig själv stå och gymma. he he

mojsan

Kommentarer
Postat av: Anonym

Usch vilken resa, förstår frustrationen när tåget rullar åt "fel" håll, fy vad hemskt. Gött nu börjar träningen..

2008-10-21 @ 20:00:28
Postat av: anneli

Haha, herregud, jag skulle ha blivit galen om jag hoppade på fel tåg

2008-10-21 @ 20:12:22
URL: http://annelilinder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0