Bevismaterial, Alex!

Det var fredag, Det var historialektion. Och det var film som gällde. Jag och Alex var uttråkade och fredagströtta. Då kan en sån här konversation utspela sig i mitt kollegieblock.

Hej! :)
R u bored?;)
LOL!
Skriv inte så stort!
Du har inte köpt en gitarr din lögnare
Det har jag visst, Cataluna heter den. Ett rosa plektrum har jag köpt också:)
DU LJUGER
Asså, du vet att jag talar sanning. Du vill bara inte lägga dig. Och så tycker du det är så fruktansvärt roligt att stirra upp mig. Jag känner dig, Alex;)
Älskar dig med gumsan, Kyss kyss
HAHAHAHA
KJAMIZ!;)
Vilken fjååårtis du é!
DAAAAH you know it girl! Jag tror fortfarande inte på att du har köpt en gitarr.
GIVE YOU ALEX. Har du tråkigt på riktigt?! Haha.
Ingen svengelska här men ja!!!
Swenglish is the shit;) then we're two. Elr jag är bara fredagsglad (för att jag skulle träffa Adde;)), därför har jag inte ro att se på krigsfilm.
Du har ADHD, erkänn
Hur mycket du än vill tro det Alex så kan jag tyvärr inte säga ja, för skulle jag ljuga;)
Idag ska jag köpa en MacBook?
Tror jag inte på. YOU LIAR!!!!
Försök inte vända dina kapitalistiska borgarlögner mot mig

Sen dyker Mojsan in på ett hörn:

Make love, not war. Dammit
You biatch Mojsan, love u baby;)

Fick inget svar på det, vilken diss. HAHAHA.


Tänkte nu bara bevisa för Alex att jag minsann visst köpt en gitarr. Och igår fixade jag Guitar Pro också så nu blir det till att öva;)




/Julia

Kommentarer
Postat av: Alex

Jaha, vem har du lånat gitarren av?

2008-10-12 @ 12:34:22
Postat av: mui

fan vad nice!!!!!!

2008-10-12 @ 14:30:16
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Julia

Svar till Alex: It's mine.

2008-10-12 @ 15:03:43
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Alex

Det är den inte, ljug inte

2008-10-12 @ 15:18:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0