I brist på annat...

Det här är vad en msn-konversation mellan mig och Mojsan kan se ut som när vi gör allt vi inte borde göra bara för att vi inte orkar ta tag i våra liv.

Julia säger:

oh vafan fastnar jag här nu för

Julia säger:

jag ska sooova ju

moojsan säger:

jag vet

moojsan säger:

varför loggade jag in

Julia säger:

hahahah

Julia säger:

vafan

Julia säger:

vi är så misslyckafde

moojsan säger:

HAHA!

moojsan säger:

nej, säg inte så. det låter så tragiskt

Julia säger:

HAHAHA

moojsan säger:

HAHA

Och vad händer nu? Jo jag sitter här vid datorn igen, och chattar med Mojsan. Anstränger mig för att hålla ögonen öppna och vet att jag måste läsa ekonomi-läxan tills imon och att jag även tänkt få klart en uppgift i engelskan. Men jag har  i alla fall klarat av historian, och det är ju alltid nåt.

xoxo Jurr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0