Jag älskar Mojsan!

Sitter i skolans bibliotek och dunkar discomusik. Tack till Mojsan som laddade upp lite goe musik på bloggen igår. Det hela gör det lite lättare att plugga. Eller hade gjort det lite lättare att plugga om jag hade haft med mig mitt pluggmaterial så att säga. Skulle skriva klart min labbrapport i biologin men så visade det sig att jag hade glömt att föra över den nyaste versionen till mitt USB så tyvärr kan jag inte det. Så jag slösar tid helt enkelt. Som om jag inte hade något annat att ta mig an, vilket jag definitivt har.

Skrattade mig nästan blöt i byxan innan på hisorian by the way. Det började med att C lite fint skulle fjäska för läraren:
- Anders, jag är snart klar med min historia-uppsats!
-Bra! sa han uppskattande.
-Därför har jag inte pluggat tills idag...

Sedan drygar sig P och C lite och snackar hälsoveckor osv.
- Ja, jaaag brukar inte ha nåra hälsosamma veckor, det vet jag väl! utbrister P.
De snackar vidare och C säger till fake-brunetten P:
- Asså, är du säker på att du inte var blond när du föddes?
-Jag är blond!

I'm a truuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuueeeee believeeeeeeeeeeeeeeeeeeer..


Nä, nu ska jag återgå till något någorlunda vettigt. Kanske borde hitta en artikel till ekonomin imorgon.


xoxo Jurrrrrrrrr


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0