:)

Jag har just krypit i min pyjamas och ar redo att satta igang ett avsnitt av Gossip Girl. Det har varit en mysig och lugn helg. Vi akte till Emma igar kvall, sag pa film i hennes biosalong. Det blev The Ugly Truth. En riktigt rolig film om ni fragar mig. Nar klockan var efter midnatt trangde vi in oss alla tre i Emmas sang. Packade sillar var orden. Men lite somn lyckades vi i alla fall fa och inte forran klockan var 11 idag masade vi oss upp. Da blev det till att aka till affaren och handla ingredienser till varat bak. Vi gjorde kladdkaka och chokladbollar att ta med oss till dagens aupair-mote som var cookie-swap (vilket innebar att alla tar med sig kakor, sedan far man varsinn tallrik och tar en kaka av varje sort som man sedan far ta med sig hem). Efter aupairmotet hittade jag antligen ett par stovlar, som jag sa lange letat efter. Vintern kom forresten igar. Det har snoat och varit minusgrader. Det ar konstigt hur snabbt vadret slar om har, i torsdags var det nastan 20 grader och sol.

Nu ar det dags att krypa ner i soffan. Nar familjen kommer hem ska jag fraga hur kaffemaskinen har uppe funkar. Jag kopte namligen sma koppar med chai latte som man kan brygga dari. Mmm!

/Julia

Ps: Min proteindiet har inte funkat sa bra den har helgen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0