MOCK EXAMS ARE DONE!

Woho! Gud vad skönt. 11 prov gjorda på 5 dagar. Fy bubblan, det var en snabb repetion av hösten. Jag längtar såå tills maj, då jag äntligen får beta av alla ämnen! Åååå vad skönt det ska bli. Dock är jag väldigt splittrad över vad i helsike jag ska hitta på under det kommande året. Det ordnar nog sig. Förhoppningsvis. 

Idag hade jag tänkt fira (att mock exam-veckan är över) genom att stänga in mig i mitt rum, lägga mig i min säng och läsa Twilight. Men som alltid, så går det aldrig som jag vill. Sprang runt halva Jönköping för en jävla bok, men hittade jag den? Näää, självklart inte. Jag ville ha den inbunden och på engelska men det enda som fanns i butikerna var Twilight i poketform eller i specialutgåva. Poket var för tråkigt (dyrt också) och specialutgåvan låg på 300 spänn. Inte värt, enligt mig. Så jag bestämde mig för att skita i boken och tog 20 över 12 tåget. Tänkte att jag kunde ta bilen och åka ner till Värnamo o se om boken finns där, men tänkte sedan att jag lika gärna kunde beställa hem via nätet i stället. Och vet ni vad jag ser då, när jag slår på datorn? Twilight Saga (hela serien) finns att köpa!!! Woho! Har bevakat den i över en månad nu! Dock gick   den på hela 600 riksdaler....usch, fick lite ont i magen, men jag var tvungen att klicka hem den ändå. Nu får vi hoppas att de är bra.



//MUI

Kommentarer
Postat av: Jennica

OMG? VART? o: jag vill oxå!! xD

2009-02-23 @ 00:55:48
Postat av: SAM

JENNICA



hmm...jag har för mig att det finns en hemsida som heter google.com, no?

2009-02-25 @ 20:49:02
URL: http://mintsmak.blogspot.com
Postat av: ♥ SimplyMalin

Hej, jag undrade bara om jag skulle kunna få sidan där du beställde hela twilight sagan ifrån? :)

2009-03-02 @ 22:56:20
URL: http://craazybananas.blogg.se/locopoco/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0