A short summary

Snart ska jag ge mig ut och gå i det fina vädret men först tänkte jag summera helgen lite. I fredags kväll tog jag, Mui, Nhi, Amanda N, Malin, Jonte och Daniel tåget upp till Jönköping för att dra ut på krogen. Väl uppe i stan stack Mojsan och Nhisan på förfest hos Carro medan vi andra mötte upp Mattis och gick till Bongo. Sedan var det Centrum som väntade. Det är alltid kul att gå ut med 'gänget' hemifrån men jag saknade ändå mina ass-shakar-vänner. Kanske ännu mer för att jag visste att de var och shakade ass på annat håll. Mojsan och Nhisan var ju som bortblåsta under större delen av kvällen och Carro såg jag inte skymten av (nu fick jag ju inte hälsa på Teddy i alla fall!), men Paula, Sylvia och Ingrid dök i alla fall upp på dansgolvet till slut, vilket var kul! Mojsan my other half, where were you? När vi skulle hem med tvåbussen sen så var jag tvungen att ta över efter en som hoppade av i Vaggeryd och guida chauffören till Skillingaryd för han kunde inte vägen. ILLA.

Nä, solen kallar. See ya.

/Julia


Kommentarer
Postat av: mui

Okej, det är med att skaffa mobil måste ske SNART alltså! Vi får ta o göra om detta ordentligt en kväll. och du kan ge dig på att jag saknade dig och gänget också.

2009-02-01 @ 12:47:16
URL: http://twonuts.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0