Vad väntar jag på?

Ja, vad väntar jag på? Det är ju bara att sätta igång med pluggandet- ju tidigare desto bättre. Jag vet precis vad det är jag ska kunna vecka 8. Hallå? Varför sätter jag inte igång? Har fortfarande inte smällt tanken att jag ska plugga hela (!) sportlovet. Men åh vad jag ska sova när vecka 8 är över (vi har mock exams hela den veckan för er som inte hänger med i svängarna). Men det som jag verkligen fasar för  just nu är att jag måste ge mig ut imorgon och dela ut en massa CV (jag vet att jag är väldigt sen ute...). Jag har inte tid till detta förhelvete!!!!!! Åh, vad livet känns surt nu. hejdå.

/MUI


Kommentarer
Postat av: Anonym

Allt kommer bli hur bra som helst gumman :D Bara att ta tag i allt och dela ut din CV, du är bäst Mui!

2009-02-08 @ 16:49:01
Postat av: Jennica

Awe, jag hade pushat dig till att plugga, men du är aldrig inne på msn längre? :o

2009-02-09 @ 08:55:18
URL: http://duvetminblogg ;D

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0