Friskis here I come!

Som tidigare nämnt, så införskaffade jag ett par gympaskor i höstas. Planen var, att gå till gymet med Munter varje Tisdag. Tror ni det blev av? Självklart inte. Jag har inte rört mina snygga gympaskor sen jag köpte dem! Jag skäms över att min lathet har tagit över mig de senaste 2 åren (ja, nu hör ju själva hur illa det låter). Men imorgon, mina kära vänner.. blir min lathet historia! Imorgon ska jag och Julia köpa ett 10-kort var och med oss har vi den starke Alexander! Hehe. Har latat mig alldeles för länge nu, så nu är det dags att ta tag i dallret! Yes! Nu är det fit for balen och Rhodos som gäller. Grekerna ska tappa sina hakor när jag slänger av mig kläderna (kommer självklart ha bikini under) i Maj! (På bloggen är det absolut tillåtet att ha såna här drömmar!)

/ Mui

Kommentarer
Postat av: Sara.

va bra:) ja de é bara bra med mig tack:) gillar verkligen er header:)

2009-01-12 @ 21:17:02
URL: http://gaddii.blogg.se/
Postat av: › K a т т a

Tack så jätte mycket! :)

2009-01-13 @ 15:01:52
URL: http://fakkors.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0