Aouch

Aldrig har jag haft sån träningsvärk som jag har idag. I söndags var Mattis och jag på gymmet, tränade baksidan av benen, en muskel som jag tydligen inte tränat ordentligt på ett bra tag. Jag kunde seriöst inte ens vrida på mig inatt utan att känna värken i benen, och jag har vandrat runt här hemma med halvböjda ben hela dagen (tack gode gud för att ingen ser!). Men även om jag har problem med att ta mig fram så ska jag ge mig iväg på kondition och styrke-passet ikväll. Jag måste ju spä på träningsverken lite. Igår var jag förresten på jazzdans, vilket var mycket roligt. Det blir förhoppningsvis en bra träningsvår, ladda inför balen nu när jag har fixat balklänning och allt. Nu ska jag fixa lite käk!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0