CSN är så jävla dryga

Jag tycker inte om personalen på CSN. De är otydliga och allmänt dryga. Sist jag ringde hamnade jag först hos en som inte hade någon koll om utomlandsstudier, sen fick jag tala med en som mummlade. De fattade inte att jag inte kunde skicka in mina betyg eftersom jag går IB så det slutade med att jag la på. I min ansökan om bidrag så skickade jag med ett fett mail till de och förklarade att jag INTE kan skicka in mina riktiga betyg. En vecka senare efter jag har skickat in min ansökan får jag ett brev hem om att jag måste komplettera med ett skolintyg och betyg. Deadline: 090630. Okej, jag får mina betyg i början av Juli. De om någon borde ha koll på vad IB är. Så idag ringde jag återigen till CSN och förklarade varför de inte kan få mina betyg. Mannen i luren sa: jaha, men jag kan väl skjuta fram datumet då till slutet av Juli någongång. Jag väntade tyst på att han skulle säga ett datum. Efter ett tag sa han: eeeeh....var det något som var oklart?

/Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0