"Tiden går som en elvisp"

Jesus vad snabbt tiden går! Hittade ett par coola skor som jag tänkte ha till balen, men det skulle 21 dagar för de att komma till mig. Kollade i kalendern och insåg att det är nästnästa vecka vi ska gå på balen. PANIK! Jag vill inte gå runt och visa upp mig för en massa människor. Jag känner mig varken bekväm i klänning eller klackar. Gud skjut mig. Och dessutom har jag inte:
-sytt in min klänning
-balskor
-balbil
-tränat
-SOLAT!!!!!!!!!!!!
Nu blir det camping på gymmet och solariet. FAN! Att jag alltid ska vara ute i sista minuten. Men det verkar som att jag är mest effektiv när jag är som mest stressad. hm... Åh. jag kom på nu att jag vet inte hur jag ska ha mitt hår heller. Suck

OCH! Jag såg även att det BARA ÄR TVÅ VECKOR KVAR TILL RHODOS!!!!!! My god. Jag börjar känna det. Känslan av att vara fri. fri. fri. fri. fri. Och med detta tillkommer även andra bekymmer. Jag måste:
-TRÄNA. Jag får gå på diet samtidigt. (start måndag)
-hitta nya bikinis
-hitta lite nya sommarkläder
-hitta sandaler & klackskor

Aja, nu skjuter vi undan alla bekymmer åt sidan (i alla fall för en liten stund). Jag och småungarna ska kolla på ESC! Woho!!! Go Sweden!

Pusshej Muisan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0