My life right now

Igar var det sondag. Jag borjade dagen med att sova ut, aaaah. Sedan akte jag och traffade en thailandsk tjej som bor i narheten och jag lyckades spendera pengar aven denna dag. Dock kopte jag traningsklader vilket jag behovde. Pa kvallen traffade jag en tysk tjej som ar ny har. Vi var inne i West Hartford Center, tog oss en sandwich pa Au Bon Pain (jag vet inte hur manga sandwiches jag har atit bara denna helgen). Sedan gick vi pa bio och sag The Intervention of Lying. Den var kul, lite annorlunda. Sedan akte vi vidare for en varm choklad pa Starbucks for att fordriva tiden innan jag skulle hamta Steffi och hennes pojkvan pa busstationen. Nar Starbucks stangde vid 22 sa blev det ett litet kort besok pa McDonalds for att fordriva annu lite mer tid. Later som att jag kommer behova anvanda de dar traningskladerna va? Och det gjorde jag faktiskt idag for jag var en vanda pa gymmet innan. Inga nyfunna vanner dock. Men det var grymt mycket ungdomar pa gymmet runt klockan 18-19. Nasta gang far jag satsa mer.


/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0