Vrickat vader

Idag har sommaren varit pa besok. Utomhus var jag i enbart t-shirt och ingen jacka. Vad hande? Forra veckan snoade det och idag ar det sommarvarme. Nasta vecka ska det tydligen bli lite mer normalt. Horde att det ar riktigt ruggigt hemma (eller ja, Oslo ar ju inte hemma. Men Amanda befinner sig ju i alla fall pa ratt sida Atlanten). Har sken solen dagen lang, nastan.

Var en svang pa kopcentret (jag vet, IGEN) med Emma och Petra. Kopte bara lite denna gangen. Typ strumpbyxor och ett armband. Och ett linne. Det var allt.

Nu ska jag lagga mig. Natti natti.

/Julia

Ps: Laste precis titeln pa inlagget igen och insag att det kan tolkas som att jag vrickat vader idag, men ingen fara. Jag mar bra, vaderna sitter dar de sitter och gor inte ont. Det ar the weather jag pratar om givetvis. Sol, moln, regn och rusk, celsius hit och farenheit dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0