Denna veckan

Jag vet, denna veckan har jag varit usel pa att uppdatera bloggen. Will har varit sjuk i feber och hemma fran skolan i tre dagar nu. Pa kvallarna har jag varit ivag och hittat pa saker. Man vill garna komma ivag och gora nagot nar man har slutat jobba. I sondags var vi pa en aupair-traff. Vi skulle pa hike, vilket innebar att vi vandrade uppfor ett berg, sag pa utsikten och vandrade ner igen. Det var kul! Jag kanske inte lat sa entusiastisk i min beskrivning men det var kul!:) Efter det akte jag och Emma hem till henne och lagade tacos och sag sedan pa film i deras biosalong. Det var mysigt!

Idag gjorde jag egna kottbullar, kokade potatis och gjorde graddsas (kopte nagra pasar pa ikea) och tog fram lingonsylten. Det var sa gott, och familjen uppskattade det ocksa. Barnen fick rulla sina egna kottbullar sa det tyckte dem var kul. I helgen aker familjen upp till Boston sa jag ar ledig fran i morgon formiddag till mandag morgon i princip. Det ska bli skont eftersom denna veckan var sa intensiv. Nu ska jag nog snart krypa ner i min sang och se en film innan jag somnar.

Har ar lite bilder fran hiken i sondags.




/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0