Finally

Idag fick jag antligen tummen ur roven och akte till gymmet efter att jag lamnat barnen i skolan. Fattar inte hur svart det kunde vara. Det var skont i alla fall, jag behovde rora pa flasket lite. Igar kvall akte jag med Steffi, Merle och Judith till Manchester Mall och shoppade lite. Kom hem med en t-shirt och en sweater. Annars var gardagen lugn, jag fick ledigt eftersom jag jobbade en stor del av helgen. Var ute och gick en runda med Steffi och hennes tvillingar pa formiddagen.

Ikvall far vi se vad som hander, kanske blir det en svang in till Starbucks i Avon dar det alltid samlas ett gang aupairer pa tisdagar. Vi far se.

/Julia

PS: Mojsan du kan inte lamna mig ensam med vardnaden om varat kara barn, jag har tva barn har att ta hand om, jag behover din hjalp. Lamna mig inte ensam med twonuts, vi ar ju tva i det har.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0