I like it here

Klockan ar 12 pa natten, jag sitter har och ar allmant nojd med tillvaron. Sag pa 27 dresses i den goa soffan vid den stora teven och nu har jag letat mig ner i kallaren, ska val snart sova. Jag ville bara beratta hur bra jag trivs har och hur jakla mycket kul jag kommer ha detta aret. Jag kommer fa se USA. Jag kan latt ta mig in till NYC, dar jag redan varit tva ganger pa tre veckor. Jag kommer fa folja med min vardfamilj till Boston efter som att de har slakt dar (och jag kommer formodligen ta mig dit sjalv ocksa). Jag kommer fa folja med min egen familj till Florida nar de kommer hit over jul. Jag vill aka pa en Suntrek-resa till California nagon gang under aret. Jag vill se Niagara-fallen (vilket inte ar en omojlighet). Jag ska kanske pa semester med min vardfamilj (men jag vagar inte hoppas for mycket innan det ar bokat;)). Jag har fatt ett erbjudande om att komma och halsa pa en tysk tjej (som jag larde kanna pa forberedelsekursen) i California dar hon bor (hon har inte mer an 20 minuter in till San Fransisco) och bo hos henne. Och inte nog med det kommer jag lara kanna massa nytt folk!

Och ni, jag alskar att kora bil har nar solen skiner och man kan dunka bra musik pa hur hog volym man an vill. Det ar frihet:)

God natt!

/Julia

Ps: Jag lovar att jag ska bli battre pa att ladda upp bilder. Och, jag gillar verkligen min vardfamilj!

Kommentarer
Postat av: syrran

så himla skönt att du trivs. & så himla gött att du har roligt! puss<3

2009-09-06 @ 11:27:16
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0