Sondag

Just det, igar var jag pa aupair-mote, det var kul faktiskt. Fick traffa massa folk jag aldrig sett. Emma var tillbaka fran sin semester sa jag, hon, Sara (Danmark) och Franzi bestamde oss for att ga pa bio igar kvall. Vi sag "The Time Traveller's Wife". Det var en sorglig men bra historia. Vi grat allihopa. Jag fick aven en adapter fran Emma sa nu kan jag antligen ladda kameran och min mobil. Jag har fortfarande pengar kvar pa min svenska sa det funkar bra att sms:a nu ett tag.

Jag tror jag har fightats fardigt med jet-laggen nu. Allt kanns mycket battre, ar inte lika trott langre. Men jag borde anda rora mig mot sangen. Ska val prova mitt nyinkopta amerikanska nasspray. Har akt pa en forkylning. Annu ett tecken pa att hosten ar pa vag. Ja, eller att man har barn i huset, haha.

Godnatt!

/Julia

Kommentarer
Postat av: syrran

Skönt att allt känns bra! Du är nog inte ensam om förkylning. Här hemma i Sverige är många lite halvt sjuka och snoriga för tillfället. Puss<3

2009-09-02 @ 18:53:38
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0