Sol sol sol

Solen är tillbaka i Kiel. Me like! Det har varit sjukt varmt de senaste dagarna. Så himla tråkigt att jag har åkt på en förkyldning och hosta. Perfekt timing! Hur som helst så är jag superduper glad idag. För idag är det mindre än 20 dagar tills jag får åka hem. Och om exakt 23 dagar är den jävla satans biologin över. Åh, jag blir så lycklig när jag tänker på det. haha. Det är sjukt intressant, men att plugga biologi och en tyska kurs på högskolenivå samtidigt är inget att hurra för. Ibland är det inte bra att vara för envis. Kommer banne mig åka hem grå- och tunnhårig. Bläh. Det värsta är att det inte stannar vid biologin. 10 dagar efter biologi exams har jag en fet tenta i översättning med Uwe (der Teufel). Okej, slut på alla klagomål. Åker ju faktiskt till min favoritstad Berlin om mindre än 2 veckor. Och det är ju tur att jag har supervänner som stöttar och gör allt för att hjälpa mig. Tack.

/Mui


Kommentarer
Postat av: Sylvia

Mui!

vi måste ses sen när du kommer hem igen:)

2010-04-25 @ 21:38:51
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: Mui

@Sylvia: Ja!! Jag åker dock tillbaka till kiel den 19 maj för att göra tentan... och vet inte när jag flyttar hem helt. Men jag kan höra av mig när jag har bestämt mig. Pratade med Carro på facebook om att ta en fika, vi kan ju dra ihop ett gäng? =)

2010-04-26 @ 14:14:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0