Imma be

Jag har hangt med Linnea ikvall. Vi akte till bestbuy dar jag hittade en liten perfekt harddisk som jag ska spara ner alla miljoner bilder jag har pa datorn. Jag vill inte riskera att nagot forsvinner. Sen gick vi runt pa kopcentret och tranade efter alla fina varklader som kommit in som vi i nulaget inte kan kopa. Vi akte darifran tidigt for att vi ville komma hem vettigt och ga och lagga oss. Det slutade dock istallet med att vi satt i min bil pa Linneas garageuppfart och pratade i femtio minuter:) Pa vagen hem dunkade jag Imma be med Black Eyed Peas pa hogsta volym i bilen. En av mina favoritlatar just nu, sant gott dunk i den.

 

Nu ar det dags for sangen. Kanske blir till att lasa nagra sidor i Breaking Dawn forst. Fick lana den av Steffi sa nu kan jag antligen lasa den och slipper vanta i bibliotekskon. Det ar ju lite tryck pa de bockerna just nu.

 

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0