Vid matbordet

Mikromaten gör oss knäppa (ni som inte vet: vi har ingen ugn och får inte steka eftersom det finns brandlarm). Förra veckan satt Ida och pratade om något café i Trollhättan (?) som heter Napoleon.

Ida: Napoleon har besökt det caféet!! Ni vet han...han som upptäckte Nordpolen.
Vi brister alla ut i skratt och efter en stund lägger Lisa en kommentar som får oss att vika dubbelt igen.
Lisa: Napoleon är ju han som åkte till Amerika!!

Igår var det Linda som fick oss att nästan gråta av skratt. Andreas (som är från Norrland) pratar om älgar och älgjakt. Mitt i allt frågar Linda..
- Skjuter ni älgarna eller skär ni de till döds?

Jag tror inte hon fick något svar av Andreas. haha!

/Mui

Kommentarer
Postat av: Julia

HAHAHAHAHAHHHAHAHAHAHA:) AAAH vad jag saknar alla skratt med dig Mojsan!

2010-02-17 @ 01:07:33
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Paulina

HAHA :) det där med älgen var ju bäst! Kul att jag äntligen hittat den ökända blöggen :)

2010-02-17 @ 20:42:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0