18 Mars, 2010

Jag ar nyss hemkommen efter att ha varit med Linnea, Caroline och ett stort gang tyskar och spelat laser tag och bowling. Det var riktigt roligt aven om jag ar ganska rejalt dalig och blir skjuten mer an vad jag skjuter sjalv. Stackars dem som fick ha mig i sitt lag. Bowlingen daremot, jaklar. Det har nog aldrig gatt sa bra innan. Jag inledde starkt med tva strikes och sedan blev det en och annan sparr och det slutade faktiskt med att jag vann. Fast laser tag var roligare aven om jag var kass. Sa det kommer vi definitivt gora om!

Vadret idag har varit helt otroligt. Det har varit 20 grader och sol, i mitten pa mars! Kan ni tanka er. Jag svettades nar jag akte och hamtade Haley pa skolan for jag hade for mycket klader pa mig, och folk var ute i shorts och klanning. Kanns jattekonstigt men helt underbart! Hoppas det haller i sig.

Nu hoppas jag att Will ska vara frisk nog att ga till skolan imorgon, speciellt eftersom att jag ska jobba hela helgen da mina vardforaldrar ska pa brollop i New York.

Natti natti.

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0