Celebrating my b-day

Lordagen borjade jag med att aka med Carro till hennes gym och ga pa Zumba, sa himla kul! :) Sedan blev det en svang till mallet innan jag hamtade upp Linnea och Marina for att aka hem hit och gora oss iordning. Vi lyssnade pa massa gamla schlagerhits och hade mysigt. Sedan kom Carro och och vi hangde har och skalade lite innan vi akte mot Barcelona-baren for att ata och dansa. Jag och Linnea bestallde en god lobster risotto medans Carro och Marina delade pa fyra sma sparrisar, haha. En tysk tjej som heter Monique var ocksa med, och aven Steffi och hennes pojkvan kom. Monique hade tagit med sig lite tysk choklad som hon hade slagit in i ett paket, gulligt! Steffi och hennes pojkvan hade hittat trosor pa Gilly Hicks, haha. Marina gav mig ett presentkort pa Starbucks och Linnea och Caroline har tydligen bestallt nagot som ar pavag. Inte hade jag forvantat mig att fa en massa presenter.

Lite senare droppade aven Marcus och Dominika in. Vi dansade en stund pa Barcelona innan det blev en svang till Grants. Allt stanger dock vid senast tva har sa sa sedan akte vi hem till ett par killar som Marcus och Carro kanner och spelade beer pong bland annat. Hemma var vi runt 4.30. Linnea och Carro sov over har och vi hade en riktigt slappdag idag. Det blev pizza till frukost runt klockan ett idag och sedan sag vi pa lejonkungen och snackade en massa. Vi klockan fem tog jag hand om barnen for foraldrarna skulle pa konsert och nu sussar de sa gott i sina sangar.

Jag har haft en bra helg och ett bra fodelsedagsfirande. Tack alla! :)

/Julia

Kommentarer
Postat av: lmt

underbar blogg men var har vi den andra halvan av nötterna? :)

2010-03-29 @ 08:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0