Let's dance

Jag kom precis hem fran gymmet, ska nog satta mig i solen och lasa lite innan det blir dags for lunch. Igar kvall hangde jag pa en tysk tjej pa en danskurs. Fy sjutton vad kul det var! Man fick prova pa salsa, cha-cha, foxtrot och alla mojliga pardanser. Instruktorerna var jattetrevliga dessutom och de hade ju inga problem med att fa mig att signa upp for tva privatlektioner for 20 dollar. De behovde inte ens forsoka overtala mig, sa pa torsdag nasta vecka och mandag veckan efter det ska jag ta danslektioner. Det blir nog ingenting efter det dock da normalpriset ligger pa over 400 dollar for fem lektioner. Hehe.

Ikvall jobbar jag, Linnea kommer hit sa det blir chill och mys. Imorgon ska vi formodligen forsoka se lite Eurovision hemma hos Linnea. Kvallen vet jag dock inte hur den ser ut, vet inte om jag jobbar an eller inte. Amanda kommer upp hit fran Philadelphia over helgen ocksa, ska bli kul:)

Nahe, nu ska jag ut och njuta!

/Julia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0