Relax, take it e-e-asy

Jag kom, för cirkus en timme sen, hem från en välbehövlig visit på relaxavdelningen på Rosenlund. Amanda N och Malin kom upp med bussen vid tretiden, sedan blev det mackmackeriet och därefter bar det av mot badhuset. Vi började lite lätt med bubbelpoolen, sedan blev det bastusittning och därefter ännu mera bubbelbad och sedan ångbastu på det. Och så en massa tjöt givetvis. Helt sjukt vad skönt det var. Nu har jag precis lagt en finish på min sista labbrapport innan lovet så nu ska jag vara ledig. Men nu tror jag allt det är dags för sängen, i morgon blir det utgång i dubbel bemärkelse. Det blir till att fira Paulas 18-årsdag och det efterlängtade jullovet. Kanske hinner jag även joina gängets årliga julhandel som håller hus sista fredagen innan jul innan det är dags för krogen.

/Julia


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0