Stressad? Nej...

Jag förstår mig inte på mig själv. Sitter här med alla måsten inför nästa vecka, men jag har inte vett att känna mig en gnutta stressad. Men jag måste ju hinna med allt, och det betyder att jag måste sätta igång, NU! Men jag har så mycket annat i tankarna. Gårdagen spenderades delvis i skolan för vi hade öppet hus för alla småttingar som snart ska börja gymnasiet. Därefter blev det tacotallrik på Vasas med Mojsan, Björn och Alex innan det bar av hemåt. Väl hemma hade jag tänkt att ta itu med att läsa Juloratoriet som ska vara klar på onsdag. I stället tog jag den bärbara datorn och la mig  i min säng och skrev, ja, en novell typ. Jag bara fick lust. På kvällen gick jag en sväng med Erico och vi snackade om allt möjligt. Amanda ringde när vi var ute så vi gick hem till henne och tjötade och spelade Galenpanna. Haha, mycket roligt. Hur är det med Tarzan Eric?;) Där försvann min lördag till ingen nytta, men mycket nöje och nu sitter jag här och skriver ett blogginlägg fast böckerna ligger bredvid och stirrar på mig.


Måndag: Kompledig för öppet hus

Tisdag: Ekonomi-prov, lämna in matteprojekt, lämna in rättad svenska-uppsats, lämna in rättad historia-uppsats

Onsdag: Läst ut Juloratoriet (324 sidor)

Torsdag: TOK (Theory of Knowledge)-redovisning 10 min

Fredag: Ekonomi-inlämning, Essay writing i historia

Som sagt, jag förstår mig inte på mig själv.


/Julia


Kommentarer
Postat av: mi

hej, jag hörde att ni två gick IB & undrar om jag skulle kunna få hjälp med en grej? (a) hihi :)

2008-11-10 @ 17:39:00
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mi

åh det hjälpte jättemycket! nu förstår jag bättre. hehe. taaack tack tack så mycket :)

2008-11-10 @ 17:55:56
URL: http://mmmimi.blogg.se/
Postat av: mi

haha, yesyes. ååh det ska jag =D jag går preIb :) ni då?

2008-11-10 @ 22:11:43
URL: http://mmmimi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0