I'm back, bitches

Vet inte om jag borde skriva det här eftersom jag inte ens har pratat med bruttorna... men jag tog körkortet idag. Och jag är inte ens glad över det, eller jo klart jag är glad men är nog mest glad över att jag får stryka något från den förbannade måste-listan..och för att jag nu slipper använda mitt ID-kort eller pass när vi ska ut. Hade tänkt kidnappa Julia för att åka en sväng upp till Jönköping och cruza (det är ju såå coolt) men ungen ska dit redan vid 12. Så det blir tyvärr ingen kidnappning. Fast.... i och för sig har jag nog inte ens tid till att tramsa runt eftersom jag sket i all skolarbete igår eftersom jag var så satans nervös inför idag. 
    Okej då, jag erkänner att jag är en bad driver. Är så off i bland när jag kör. Vet inte hur många gånger jag har varit nära på att köra på en lastbil. Men men. Sånt händer (att man missar lastbilar alltså). Och eftersom jag kör så illa (bara ibland), ber jag er att hålla alla era tummar (inkl era stortår) för att jag inte kommer orsaka nån farlig trafikolycka när jag befinner mig på vägarna. Snälla, för min skull. Jag vill verkligen inte dö..än. Jag är ju bara 18.


/Mojsan


Ps. Jag vet faktiskt inte heller hur man tankar en bil...men ska ta och lära mig det idag..förhoppningsvis.

Kommentarer
Postat av: Sylvia

woho! Grattis söt! ;D

2008-11-19 @ 13:14:33
URL: http://redribbons.blogg.se/
Postat av: nadja luong

naww...grattis gumman!! trots alla dina "misstag" så är du mkt mkt mkt mkt mkt bättre än den här plutten =P



Grattis!! Kraam



btw,,filmen var hur gulligt som helst jaa,,

2008-11-19 @ 14:22:34
URL: http://pluttennadii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0