HAHA

Häromdan fick jag en kommentar i mitt fotoalbum inne på asianisland.net (ett jäkla community för gulingar, jaaa jag vet).

Kommentaren jag fick (shit, titta bara på namnet):
T_Plaza 2008-10-05 19:20:28

fy fan.. så ännu en indian råkat landa på island

Jag skrev något till honom i stil med:
-eh vad menar du med indian?

Fick sedan ett svar efter 10 min:

T_Plaza 2008-10-05 19:43:16 Privat Besvarad

indian?.. en person från indien.. flera heter indianer.. men det finns nog bar en på island.. vad jag sett hitills



Han fick ett ganska så tråkigt svar tillbaka men nu när jag läser lite nogrannare på inlägget så ska jag skicka ett till svar till gulingen..så att han inte skämmer ut sig igen. Typ något sånt här: "ps. indianer kommer faktiskt från indianien. puss" Gulingar alltså. Nu fan ska jag sova.

//mojsan
 


Kommentarer
Postat av: J

HAHAHAHAH HAHAHAHAHAH HAHAHAHA

2008-10-08 @ 17:02:40
URL: http://twonuts.blogg.se/
Postat av: Carolina

Hahaha, vilken skön snubbe, helt slut hihi

2008-10-08 @ 18:29:26
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0