Jag tror jag vaknade på fel sida

Idag är en sån där dag då allt känns lite småtråkigt. Är så otaggad på att ta tag i skolarbetet som väntar. Vill ju bara ha lov. Lov utan måsten. Jag vill inte skriva på mitt förbannade matte-arbete, rätta mina jävla Written Tasks and "make them perfect", eller skriva på min TOK-presentation...Jag vill inte. Sorry om det här inlägget blev lite deppigt, men ikväll är jag nog på bättre humör.

Nu ska jag ringa Mojsan och klaga lite. Och se hur hennes nacke mår idag egentligen. För jag bryr mig, även om jag skrattade lite när vi var ute och gick igår och hon pep 'aj' om hon råkade vrida sig lite åt fel håll. Okej, jag asgarvade, men bara för att hon också började skratta vilket ledde till att det gjorde ännu ondare och hon pep ännu mer.

/Julia

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ungefär på samma sida som jag då! Ska äta snart sen pallra mig till bibblan och tvinga mig själv att skriva EE. Usch, jag drar mig för det! men men, Puss puss gumman

2008-10-27 @ 14:13:14
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0