När tröttheten tar överhanden...

Det första jag gjorde idag var att somna på bussen, vilket för den delen inte är någon bedrift direkt. Men tröttheten höll i sig och sinnesförvirringen satte in. Efter lunchen var vi på VIP (eller för att vara korrekt: Hemmakväll) och inhandlade lite kortlivad energi. Lat som jag var slängde jag in godispåsen i skåpet med en fallhöjd på en halv meter. Detta skulle jag inte ha gjort eftersom den givetvis lyckades hamna uppochner och hälften av innehållet, tillsammans med avtrillat socker, åkte ut  i väskan som låg under. Sedan tog jag upp ekonomiböckerna, de råkade vingla till lite (med tanke på att en av dem väger några kilo och jag staplat den över ett kollegieblock, en mapp och sedan placerat pennfacket överst så kan det bli lite ostadigt) och de föll i golvet med ett smack, och rakt på en jordgubbe som av någon konstig anledning låt välplacerad precis jämte mitt skåp. Den blev rätt platt. Splashed so to say. Sedan bar det av till skolcaféet och inte blev jag mindre tankspridd då. Satt i två minuter och letade efter min kalender som så fint låg placerad på min ekonomibok mitt framför näsan på mig.

Men det här är väl inga ovanligheter tydligen, för tröttheten får sina följder. Igår morgon när jag skulle ta fram frukost och ställt fram vad jag behövde på bordet insåg jag att vad som stod framför mig faktiskt var en platt stor mattallrik med kniv och gaffel bredvid. Hade planerat att äta fil med müsli då va och inte något annat. Nu låter jag som nåt psycho freak men jag är rätt normal, egentligen.


/Julia

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahahahaha LMAO..du är för rolig jurre

2008-10-08 @ 18:32:13
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0