.....

Igår ställde jag mobilalarmet på 02:00, för att jag skulle vakna och få den där underbara känslan åh-jag-får-sova-i-flera-timmar-till. Men jag vaknade klockan 05:21, i fosterställning med min mobil i handen. Åh, vad besviken jag var. Jag som till och med hade slängt iväg mobilen över till andra halvan av rummet... Men jag måste ha krupit fram till mobilen i sömnen och stängt av den för jag har inget minne av att den ringde. Förutom den dåliga starten på dagen så var nästan hela dagen värdelös. Ingen biologilektion (jozzan tyckte inte att jag och J var redo för en labb, haha), ett x-antal timmar på Claras, ingen svenskalektion och en halv (knappt) mattelektion. Jag struntade i min service idag också. Förresten...jag har hittat min plånbok. Jag hade bara glömt kolla i yttefacken på väskan. /Mui

Kommentarer
Postat av: Carolina

Hahahaha, låter som min dag ungefär..Men det var iaf kul att träffa er tjejer och sjunga lite skönsång :P tur att du hittat plånboken gumman..puss

2008-10-16 @ 18:52:48
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: svar till carro

ja, det var lätt det bästa under hela dagen..haha. <33

2008-10-16 @ 19:23:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0