Man kan ju alltid försöka...

Börjar inte förrän 14.10 idag så jag sitter och skriver lite på min Extended Essay. Diskuterar samtidigt lite med Mojsan på msn, men bara lite. Vi satte upp en orimlig deadline förra veckan. Deadline Extended Essay idag. Alltså, 4000 ord skrivna, en fädig uppsats. När började jag? Hm...idag. Min plan var att börja förra tisdagen, direkt efter att jag avslutat min historia-uppsats, men det blev inte riktigt så. Nu undrar jag om ni tror att jag kommer kunna hålla min deadline? Tåget går 12.20, klockan är snart 10.00. Sedan har jag kvällen på mig. 3000 ord återstår.

moojsan säger:

jag vet inte om jag ska ge upp skrivandet eller om jag ska fortsätta

Julia säger:

hm....vi skriver till halv 11 då mojsan, kom igen nu kämpar vi!

Julia säger:

tror du förresten att vi hinner klart till kväll? hahaha

moojsan säger:

neeee

Det hade ju varit skönt. Planen var liksom: Färdig uppsats, fet utgång i morgon, och sen ledig helg. Nu blir jag tvungen att ändra planen: Ofärdig uppsats, fet utgång i morgon, och sen ledig helg.



/Jurris


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0