Fortsätt så

Ja!! Ni kommenterar. Fortsätt så. Det är så kul när loggar in och ser att någon människa har kommenterat. Me like. Och antalet unika besökare har ökat till det normala också! Det verkar som att Julia drar hit alla besökare eftersom antalet unika har ökat drastiskt sen hon började skriva igen. Vad fan, jag då?!

Tänkte bara förvarna er att det nog inte kommer bli så mycket uppdatering nu under påskhelgen eftersom både Julia och jag kommer befinna oss på Västkusten (Julia har i och för sig redan lämnat byn). Jag tror det blir Halmstad och Göteborg för mig i alla fall. Jag kan ju inte tacka nej till Nhisans biljett. He he he. I'm sooOOOo broke and dead meat (borde egentligen inte åka till gulingdiskot eftersom vi kommer hem måndag morgon och det är skola på tisdag. jag är gammal nu och klarar inte av att snubbla in vid halv 6 på morgonen!).


/Mui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0