Shit happens

Idag bakade jag äppel och kanelmuffins med crumble. Åh, mina favoritmuffins. Ni som vill ha äppelpaj och muffins i ett borde prova dessa ljuvliga muffins. Eftersom jag inte bakar så ofta så bestämde jag mig idag för att göra dubbelsats. Jag dubblade allt. Allt utom bakpulver! Och ni vet ju hur det blir när man bakar utan bakpulver eller när man har i för lite. Varför är det alltid så att man glömmer det allra viktigaste? Jag menar, hade jag glömt ett äpple så hade det inte spelat nån roll. Fan, jag som hade tänkt visa upp här på bloggen och allt. Hade ju till och med tänkt med mig en påse till Nhisan. Jaja, shit happens, life goes on.

/Mui

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0