Mr. Snygging + Rhodde

Idag när jag bestämde mig för att gå osminkad till skolan...stötte jag givetvis på Mr. Snygging på bussen. What the... Jaja skitsamma. Sista skoldagen idag. Lite sorgligt var det allt. Känner att jag kommer gråta floder på studentdagen. En nackdel med att gå på IB (utöver en massa jävla läxor/plugget) är att man inte får ta del av studentaktiviteterna på skolan. De mesta av studentförberedelse brukar pågå under exmas, eller efter när vi (ib-elever) har slutat. Känner också bland annat att jag inte kan gå på studentfesten på Sliver ikväll, just på grund av att det snart är exams. Det är valborg ffs, tänker ni. Men jag tänker, det är exams ffs! Lite tråkigt, men vi tar igen det på Rhodos! Då blir det party för hela slanten.

Det kan inte bli mer perfekt. Det är 150 m till beachen och 0 km till centrum från hotellet. Men det bästa är: att hotellet ligger på en bargata! På matmenyn under Rhodosveckan: frukost: en aphjärna lunch: en Andreas kvällen: en 3-kant. Vid midnatt kommer det att spenderas tillsammans med en Alexander vid bardisken, då fötterna inte orkar dansa mer. Nej, jag skojar bara. Dålig humor, jag vet. Lät några av drinkarna intressanta? besök då: www.cocktailguiden.com funderar på att testa aphjärnan en dag. 
 




/Mui


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0