Yeay! Ho Chi Minh City here I come!

Fick nyss ett mail av vittarna att jag har blivit antagen till att läsa vietnamese language courses vid the university of social sciences and humanities. Hm...kvinnan skrev även i mailet: "And please make sure that you will take the course in our university". My god. Jag måste alltså åka till Vietnam. Mamma mia pizzaria. Har skrivit upp mig på 3 kurser än så länge, så jag kommer stanna i vietnam till april i alla fall. Men det känns ändå bra. Jag slipper känna mig tvungen att göra retake i november i alla fall. Och jag slipper ta ett beslut om ska tacka ja eller nej till högskolan (om jag kommer in så att säga). Skönt! Jag ska vara flexibel och inte planera hela mitt liv till punkt och pricka. Jag låter framtiden vara obestämd. Next destination: Saigon! Det här kommer kanon! Om inte, så får jag åka ner till byn och lära mig fiska. Det finns ingen onödig kunskap.

Fan vilken oläslig handstil.
     
(okej, jag har valt ut de bilder när saigon är som finast, dvs på kvällen. På dan ser det rent ut sagt förjävligt.)


Exams får bara inte skita sig nu. Imorgon är den sista riktiga skoldagen. Sista biologilektionen med Carter (the man from the US). Sista svenskalektionen med knasiga Björn. Sista mattelektion med Ingmar som älskar att dasha barn (haha). AIYA FIGHTING!! (som korrarna säger.)




/Mui


Kommentarer
Postat av: Danielle

haha just nu finns det typ ingen som är fattigare än mig. men i sommar då i have the money in my bank då jävlar ska jag skaffa mig rayban ;) mohaha de är fan heta eller vad sajjer duu :D

2009-04-29 @ 20:28:26
URL: http://dddang.blogspot.com
Postat av: Danielle

Vaaaa ska er klass på Rhodos? FAN VAD JAG ÄR AVIS NU DÅ!

2009-04-29 @ 20:53:29
URL: http://dddang.blogspot.com
Postat av: Carolina

My good...blir inga kvar i Sverige?? Fast å andra sidan är jag sjukt glad för din skull att du vet vad du vill och är på väg nånstans nu moojsan :D



Syns snart...kramar

2009-04-30 @ 09:39:47
URL: http://embraceyourdreams.blogg.se/
Postat av: Sylvia

ååå, vad roligt! Skönt att det löste sig:)

perfekta motivationen nu innan exams också!

Congrats<3

2009-04-30 @ 15:55:36
URL: http://redribbons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0