Another adventure

Annu en dag har passerat. Jag sitter pa mitt rum nu, efter att ha lagat tacos medan Krissie duschade barnen. Idag pa morgonen skulle vi ha akt till the mall och sedan till poolen, men efter ett telefonsamtal med en av Krissies vanner blev planerna andrade. Charlie ar pa business trip sa han kommer inte hem forran pa torsdag, men jag Krissie och barnen blev medbjudna till nagon de kanner foraldrars stuga vid en sjo ca 30 minuter harifran sa vi var dar hela dagen. Det har varit 92 grader fahrenheit idag, vilket maste betyda over 30 grader celsius. Varmt var det i alla fall. Det var fler familjer dar, folk badade och akte bat. Och vad mer? Vattenskidor och nagon soffliknande gummigrej (jag kommer inte ihag vad det heter). De kom i alla fall och fragade om jag ville prova, sa idag har jag akt vattenskidor for forsta gangen i hela mitt liv. Jag lyckade stalla mig upp pa andra forsoket och faktiskt aka efter minst 20 meter. Sen kom jag upp pa benen igen och akte till de slappte av mig.

En stund senare kom en av tjejerna och fragade om jag ville prova aka efter i soffan och att jag i sa fall kunde aka med henne och hennes syster (15 resp. 18 ar gamla). Jag tackade jag och det var sa j*kla kul! Jag trodde att jag skulle flyga av nagra ganger men fy fasen vad kul det var. Det var systrarnas mamma som korde baten och hon sag till att vi fick oss en ordentlig aktur, vilket jag inte hade nagot emot alls.

Igar var forresten trevlig. Vi kom ivag lite sent bara sa vi hann inte till kopcentret innan det stangde sa det fick bli en glass pa McDonalds. Emma aker till Block Island idag och stannar i tva veckor, sa det var kul att traffa henne innan dess.

/Julia

Kommentarer
Postat av: syrran

Vad roligt och spännande allt låter!

Tänker på dig. Vi hörs!:)

pusss<3

2009-08-17 @ 10:55:33
URL: http://justuandmee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0